Thursday, April 8, 2010

jiwa kosong otak celaru


tanpa diduga dugaan seberat ini terjadi pada diriku. aku mengharapkan ketabahan yang utuh daripada Allah. semoga aku dapat menghadapinya dengan penuh tabah dan cekal. itu semua membuatkan aku lebih matang, lebih mengetahui tentang liku-liku kehidupan sebagai seorang manusia. yang sentiasa tidak selalunya membuatkan senyuman. tapi ada duri juga dalam kehidupan. berbagai-bagai penderitaan dan kemanisan dalam kehidupan yang telah aku alami pada tahun 2010. dugaan itu macam memang menguji keimanan aku sebagai hambamu. semoga Allah sentiasa bersamaku dan membuatkan aku cekal. dugaan yang berat itu adalah dugaan yang paling berat aku lalui sejak aku hidup di muka bumi ini. thanks kawan-kawan ku support aku. hanya Allah saja yang dapat membalas jasa-jasa korang semua. hidup ini memang palat.

xoxo

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails