Tuesday, July 6, 2010

AWARD !! 2 Award teross.. thanks etty !

AWARD 1 [Award Bestest Blog & Greatest Blog]


moshi-moshi
anywy,tau dpt award nie time bkn kt rumah la.tp mase dk hotel.mase tu kt ktn. hehe sempat jerk meng-onlinekan diri. trkejot gak si etty cyg post kt wall fb. hee~ thanks again etty!! cyg kamuu!

1: Anda mesti beri pujian pada pemberi award ni.
hey etty !! thanks a lot dear.. yewla kan sudi kasi award pd cik pelangi pnye blog yg xbrape cun nie pun. hee~ cik etty kite nie pakai spek auw. sama cam aku jgak. hee~ skunk cik etty study kt uitm shah alam. bakal engineer tuuu! amin (: suke neng0p cik etty ngan bf dia. begitu sweet. nnty cpt2 kawen orite. hehe..


2: Sila beri award kepada 8 blogger yang lain
fyka cyg
kyo-9 (jepon mariii)
cik eydaa yg sweet
shazika
cik zulex
cik mijaa
cik ieyQa
si sepet


3. Anda mesti memberitahu kepada 8 blogger ini
ok. itu sudah tentu! lpas jerk p0st this entry. tew0s helo helo mereka

4. Bagaimana anda boleh digelar blog yg best dan great ??
ahaa! sebenarnye trkjot. cm tak sangka pun ade. tp tu smua aku tak rheti nk habak mai. cik etty yg kasi. thanks a lot tauu




AWARD 2 [Award Top Blogger 2010]


ni pun ngan ikhls dri cik etty. toce toce !!

1. Apa nama blog dan kenapa letak nama tu
nama blog ni. "PELANGI CHENTA". heee. ape pasai aku ltk nama tu ekk?? ermm, dah aku ni jenis gila bayang / obses ngan si pelangi. pelangi chanteq tauu! warna warni. bt hari2ku ceria. dah la pelangi ni special. special tang mane kn. tang sbb dia xslalu kluar la. bkn sng dia nak mncul kt awan biru tu. jd begitulah ceritanya wahai datuk datin tuan puan sekalian. hee

2. Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu
aku pnye URL ?? http://pelangi6767.blogspot.com .. aku kn obses ngan plngi. jdi. paham2 sudahh eakk. heee tp yg 6767 tu. kalau sape yg rapat ngan aku mmg tau r awat aku mai ltk jerk 6767. tu plat kete. kete myviku. tak dewlah kepunyaan aku. abah kasi guna jerk. jd amek r, ape susah kn. hehehe..

3. Apa method dlm penulisan anda
aku rase lbh pd mcm diari harian kot. luahan hati mngkin.

4. Pernah terasa nak hapuskan blog ?? sebab munasabahnya??
delete blog?? tak mngkin terjadi kot. sbb benda alah tu bt aku lega skit r. men luah2 kt situ. tak dewlah smpai nak hapuskann. hapuskan airmata ar..hehehe

5. Pernah ahli keluarga baca blog anda
penah kot. my adeq2 la. tak kesah pun kn.

6. Apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik
btw, aku tak kesah pun org nk ckp pew. asal aku bhgiaaa. hek3 lantak la nak ckp buruk kew hape kew. itu blog aku. bkn blog dia. kan kan kan =)

7. Bila blog anda diberanakkan
9 Oktober 2009

8. Siapakah orang pertama yang tahu blog anda
mestilah my bff. create blog ni pun sbb ni sbgai asgmnt dr Puan Azlin. tyme sem 5. ngee. mmg dlu buta la bab blog2 nie. tak tau hape2 pon. ahakz

9. Apa perasaan anda bila ada orang brkata tentang blog anda di sekolah
time skolah aku xde blog2 nie. nie start aku dk poly. strt dngan sbgai asgmnt. jd kenalah buat ann. lau tak bt. nnty potong mrkah. wugikann

10. 8 orang seterusnya yg akan di tag

sama kt award kt atas jugakk
tahniahh semua !

xoxo
kiss and big hug

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails