Friday, January 1, 2010

hang out - PAKATAN KOREA ♥

PAKATAN KOREA

SS | WANI | AMNI | AIMI

EX SMK PUTERI 2006

Dapat gak hang out ngan dak2 nie.Windu bangat sama dak2 pakatan korea. Bila dah semua masuk belajar mmg ssh nak hang out an. Semua stdy tmpt laen2.Kecuali dak kembar tue.hak3 xleh brpisah jerk dari kembar dia. Hahahaa..

*

*

Kite org rancang pown malam tue, aku on jerk lao org ajak kuar. Lau xdew kjew la kn. Ag pown lama dah xjmpe dak2 nie. Byk cite nak kongsi bersama.Fuh.Ilang windu sat.Nge.. Kite owg kuar 24 DISEMBER 2009. Hurm.Aku cm biase jewla.Jdi driver untuk budak2 manje cm dia owg nieh.haha. First skali, kite owg jelajah di KBMALL. Tu mmg port kite owg jalan2.Hahaha.. Kite owg cm pakat lak ..2 org pakai bju kaler purple.2 org plak kaler hitam. Hik3... 4 Hati Sejiwa.Kan3 Kite owg jejalan satu kbmall. Lpas da bosan jalan2.Apa ag. JOM !! MAKAN... hahaa.. ape lg~ MCD la... jom ! jom !!

*

*

Sampai jer mcd. Uipppp!! cm pernah nampak muka mamat sowang tue. Huish! tapi di mana yew.. menjadi tanda tanyew nie...aiyoooo~~ last2 baru aku tau.Tu IRFAN. Dak klas aku masa sem 1. hahaa.. ngan awek tue. Aku pown terserempak ngan Cik Adnan. Hurmm sedap nmpak dk ngap bgr..hahahaa..Time kite owg baru jerk start nak makan. Haishhhhhh!!! apesal gelap nie weiii..ingtkan men2.black out sudah!!!! si Aimi dk reka cite mcm2.Hahahahaa..ckp kbmall nak runtuh ag.macam2 citer dia reka.hahahaa.. Semua cuak da..ape ag amek plastik.bungkus kami pnye makanan.dan blah jerk dari sane.....................


Dah namanyew blackout.Aku xtao nak makan kt ner..hahahaa..smua bg idea mkn kt mcd kt kb. Aku pe ag. Pegi jerk la..hahaha.. Pic kt bawah tu diantara pic yg sempat aku snap =)

: WINDU KOWANG :












No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails